Avatud :





Raamatukogu on SULETUD.

Tuesday, May 12, 2015

Puutuv tekst

Kristiina Ehin ja tema "Puudutus". Mulle jõudis kohale alles selles maikuus, kuigi oli möödunud laulu -ja tantsupeo nimilugu.

Puuduta mind oma tulise palgega,
nii et on ilus ja valus.
Oma silmade sinimustvalgega,
puuduta veel, puuduta veel, ma palun.
Kas tunned kuis meile ikka on lahti
kõige kõrgemad taevateed.
Kui tuleme kokku, kui leiame mahti,
jätame vaevad ja laulame, laulame...
Rüüpa mu elust januse sõõmuga,
kõige kaunimad ajad.
Puudutan sind oma rahu ja rõõmuga,
nõnda palju kui vajad.
Kas tunned kuis meile ikka lahti
kõige kõrgemad taevateed.
Kui tuleme kokku, kui leiame mahti,
jätame vaevad ja laulame, laulame...
Puuduta mind oma headuse väega,
ainsaga millel on väärtust.
Õnnista oma sileda käega,
minu karedat saatust.
Kas tunned kuis meile ikka lahti
kõige kõrgemad taevateed.
Kui tuleme kokku, kui leiame mahti
Jätame vaevad ja laulame, laulame...
Puuduta mind oma tulise palgega,
nii et on ilus ja valus.
Oma silmade sinimustvalgega,
puuduta veel, puuduta veel, ma palun.
Puuduta veel, puuduta veel, ma palun.

Laul Mari Jürjens (Pokinen)
Naised Köögis


No comments:

Post a Comment